czwartek, 8 listopada 2012

No to ruszamy!

Z radością witam wszystkich, którzy  postanowili odwiedzić moją stronę. Jako, że od dawna  w wolnych chwilach zajmuję się testowaniem produktów wszelakich postanowiłam dla ułatwienia w końcu założyć tak popularnego bloga.
Mam nadzieję, że  wszystko będzie szło pomyślnie i z czasem  będę miała możliwość publikacji coraz to większej ilości postów. 
Co będziecie mogli u mnie znaleźć? Jeżeli tylko w moje ręce wpadnie produkt lub nowinka warta uwagi czy z branży kosmetycznej, dekoracyjnej czy ze świata mody - na pewno podzielę się z Wami odkryciem. Będziecie także mogli znaleźć opinię o testowanych przeze mnie produktach, akcjach próbkowych, testowych i konkursach- jednym słowem wszystko o czym rodowita kobietka wiedzieć powinna ;)

 Tak więc wypływamy na głębokie wody !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz