poniedziałek, 17 grudnia 2012

Atopowcem być - wygrana w konkursie BIODERMA

 Tak oto spotkała mnie miła  niespodzianka i zostałam laureatką  jednego z wielu  konkursów organizowanych na  stronie producenta  jednej z wiodących marek kosmetycznych BIODERMA. Zadanie konkursowe? 
Opisać sposoby  radzenia sobie na co dzień z AZS.
Jako, że problem z autopsji znam od podszewki to naskrobałam niezły esej ;) Jak widać warto było się starać. Oto i  owoce mojej pracy :
Wygrana to dwa specyfiki do pielęgnacji i higieny skóry z atopowym zapaleniem- ATODERM Gel Moussant oraz Atoderm PP Baume. Produkty nie są mi obce, ba! To kosmetyki bez których praktycznie z moją przypadłością byłoby mi bardzo ciężko walczyć.
W następnym poście, jeżeli już o AZS mowa  recenzja obu produktów.

Tymczasem serdecznie zapraszam na fanpage Bioderma, gdzie czeka na Was wiele  przedświątecznych konkursów i nagród!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz